Magasin for Trekantområdet

Trekantområdets Erhvervsforum har sat sig for at skabe et netværk i Trekantområdet, som både giver sparring, inspiration og mulighed for udvikling af de lokale virksomheder, men samtidigt også har fokus på at øge kendskabet og tiltrækningskraften til Trekantområdet på landsplan. Derfor blev der udarbejdet et magasin indstik med indhold, der fortæller de gode historier og synliggør områdets styrker.

Hvordan får et netværk opmærksomhed i hele landet? Det kan fx gøres gennem et grundigt arbejde med fokus på at opnå synlighed udover netværkets normale rækkevidde. Trekantområdets Erhvervsforum har netop et ønske om at udbrede sit kendskab, øge antal medlemmer og skabe opmærksomhed i hele Danmark.

Viden og uddannelse

I magasinet er der fokus på en række virksomheder og den måde de hver især har skabt deres succes på. Derudover er der omtale af  nogle internationalt anerkendte uddannelser, der kan bidrage til øget viden i virksomhedens ledelse og dermed styrke kompetencerne indenfor strategisk ledelse på flere områder.

Målrettet magasin indstik

For at ramme målgruppen er magasinet omdelt som indstik i Børsen og til alle virksomheder i Region Syddanmark. Reklametanken har udarbejdet layout på magasinet ud fra Trekantområdets Erhvervsforums eksisterende grafiske identitet. Det giver rød tråd til hjemmesiden og anden kommunikation fra netværket.